Och lite annat också.

07 mars 2010

Helg

Nu är helgen slut. Det gör mig inte så mycket. Förutom att det är måndag, och körlektion imorgon. Det är inte så himla kul.
I Fredags var vi på Alice i Underlandet, jag tror vi var 9 st.
Den var i alla fall bra, men inte överdrivet bra. Det fanns Burton-känsla där. Men det kunde varit mer. Kändes som om han gömde sig lite?Sedan hände det så mycket hela tiden så jag hängde inte riktigt med hela tiden. Bör nog se den igen för att ge en bättre beskrivning.




Sedan gick vi till The Leprechaun, helt klart mitt nya favorit ställe. Nu vet jag vart alla har hållit hus hela mitt liv. Känner jag brist på ögongodis så är det helt klart dit jag ska gå!




Sedan så har inte helgen bjudit på så mycket mer. Vilade hela Lördagen i princip. Inte jättesmart att anstränga sig när man är sjuk. Men vad gör man inte?

Imorgon som sagt är det måndag, körlektion och lite mer misslyckanden på väg. Å underbara liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar