Och lite annat också.

01 mars 2010

1 mars

Idag är det ny månad. På tiden känns det som.
Nu är det ju ändå mars, då kan väl vädret börja bete sig lite?! Nej nej, då ska det komma mer snö och taket på maxi rasar in.
Det allra värsta med det är att jag har ett paket med kläder där. Den fina bikinin och två undersköna linnen. Kommer jag någonsin få dem?
Nej, det är väl kanske inte det största problemet.

Jag har haft två (en och en halv) mysiga dagar i Karlstad. Med lite för lite sömn, men det gör inget.

Nu däremot känner jag mig sjuk. På tiden eller? Det måste vara flera veckor sedan jag var sjuk nu.
Hoppas det inte blir något med det.

Jag borde verkligen plugga teori nu, för det börjar väl bli dags att läsa ut boken så jag kan börja repetera, och sedan göra alla de där jobbiga testen för att se hur jag ligger till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar