Och lite annat också.

27 februari 2010

Lördag

För första gången tycker jag att helgen går alldeles för segt. Annars brukar man ju klaga över att det går för fort.
Men inte jag inte. Jag tycker det går segt, och det är frustrerande.
Vädret gör ju inte saken bättre. Blött och slaskigt.

Imorgon åker Martina och Malin till Trysil och lämnar mig här. Det är synd. Men när de kommer tillbaka så blir det antagligen bio på fredag och sedan lite mys ute någonstans.
Alice i underlandet ska det bli. Och jag ser fram emot det så extremt. Det lär vara en helt underbar film. Det brukar bli det när det gäller Tim Burton, särskilt med Johnny Depp och Helena Bonham Carter. Lovely!

Idag ska jag sitta inne och sura över att tiden går långsamt och att vädret är jobbigt.

4 kommentarer:

  1. Då är vi två som sitter inne och snart klöser ögonen ur sig av tristess och långsamtgående klockor! Jag är så sugen på att gå ut nånstans men näsan den snuvar och kittlar och rinner :(
    Längta, längta till imorgon! (för både dig och mig ^^ )
    Ha det bäst! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja usch för det, klockor och tristess! Jag är också sugen på att gå ut, roa mig lite ;)
    Du får ju inte förvärra läget för näsan nu inte.
    Ja längta!
    Du med, bryt inga ben! (Åk ett par åk för mig också) Puss <3

    SvaraRadera