Och lite annat också.

18 februari 2010

Kotten

Det kliar i benen. Jag gör ju ingenting längre, är bara hemma och latar mig.
Eller, jag pluggar som en idiot egentligen. Men det är ju så tråkigt.
Idag var mamma och jag ute och körde en sväng. Då bestämde jag att vi skulle köra förbi kusinernas hus och se om någon var hemma. Jag ville ju träffa kotten Leif, det var så länge sedan.
Moster Ann var hemma tillsammans med kotten. Som hade växt massa.
Han var inte på så bra humör, väste hela tiden och rullade ihop sig till en boll, en vass boll. Men tillslut så lugnade han ner sig lite och sprang runt.
Sedan åkte vi till maxi. Där hände inget särskilt, förvånade va? Förutom att det befann sig en grymt snygg kille där, det livar ju upp dagen en aning.

Imorgon ska jag har lektion igen. Får se hur det går. Tycker att jag har blivit lite bättre sen sist. Jag har övat som hon sa.


Bjuder på lite röda ögon
syster och jag (och en hel massa andra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar