Och lite annat också.

24 februari 2010

24 Februari

Då var även denna dagen snart slut.

Det är konstigt, att alla dagar faktiskt tar slut. Ibland är jag helt säker på att tiden står stilla.
Det var ju värst på jobbet, där stod tiden stilla. Det förvånar mig inte om dom fifflade med telefonerna och datorerna så att man jobbade mycket mer än man skulle. Ibland kändes det i alla fall som det.
Men jag slipper ju det nu. Nu är det bara hemma som tiden går förfärligt långsamt.

Fast, jag vet inte om jag vill att tiden ska gå fort. Jag har inte mycket att se fram emot egentligen. Det är ganska dött på den fronten. Det är synd.
Men det vänder väl snart.

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag. Mycket bättre än igår.
Det gick till och med bra när jag körde förut. Det var förvånande med tanke på hur dåligt det gick på lektionen i måndags.
Fast jag skyller på att jag var nervös. För det var jag verkligen.
Men på fredag ska det gå bättre.



6 kommentarer:

  1. Utan skitdagar känns inte dom bra dagarna lika bra!
    (Mycket gammalt ordspråk från den kände filosofen Malin) :D

    SvaraRadera
  2. Haha! Åh! Malin, hon är klok hon! :)

    SvaraRadera
  3. Förresten Malin, hoppa in på msn en sväng sen om du hinner/får tid/ eller ens läser detta! :)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Som du har märkt så hoppade jag inte in på msn :P för jag läser nu ^^

    Hur gick körlektionen idag? :)

    SvaraRadera
  6. haha jag märkte det :)
    Det gick faktiskt riktigt bra, till och med min lärare sa det ;)

    SvaraRadera