Och lite annat också.

01 december 2009

Strunt

Allt jag bloggar om är strunt har jag upptäckt.
Frågan är om det är roligare att läsa (inte för att jag tror att så många läser) strunt än att läsa om "mitt liv", det är inte mycket till liv.

I Lördags var jag iallafall hos Martina. Det var mysigt.
När jag kom dit så var både Malin och Jennie där. Jennie hade jag ju inte träffat sen Muse, och det känns som en evighet sen.
Sedan skulle Jennie till sin syster. Då gick vi andra till Netto. Vi skulle ha gått till Willys, men det började regna och vi är lite lata så vi kom bara till Netto.
Väl framme, inte för att det är så långt, så köpte vi massa gott.

På kvällningen blev det massa film. Först Pearl Harbor. Som var lång. Och mitt i den så kom Lisa. Henne hade jag inte heller sett på evigheter.
Efter den blev det Parry Hotter.
Och efter den så var det någon mycket konstig kort skräckis på tv.
Sedan blev det sömn.
Och så var den sagan slut. Utan krusiduller. (?)

Sedan den här veckan har jag jobbat. Det har gått ganska bra. Det har visserligen bara gått två dagar. Men ändå.

Igår bakade jag pepparkakor och idag har jag köpt en ny mobil.

Anledningen till den nya mobilen var att min kära gamla sony ericsson sjunger på sin sista vers. Idag bestämde den att jag inte skulle få fälla upp den på en stund. Jahahopp.



Där rök lönen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar