Och lite annat också.

10 november 2009

Halva vägen...

Det känns hela tiden som om jag är fast halva vägen fram. Jag kommer aldrig dit. (Jag vet inte vart dit är) Jag kommer en bit på vägen, sedan stannar jag eller ännu värre måste börja om.

Klockan är 23.28 och jag ser på stolthet och fördom, äter cheez ballz och drick cola.
Ganska bra avslut på en lite mindre bra dag måste jag säga.

Idag kom jag inte hem förrän 21.45. Bara för jag var tvungen att cykla till maxi på hemvägen. Men sånt är livet.
Är rätt så trött nu faktiskt. Kanske vore dags att sova? Men då kommer jag vakna så tidigt, och det är ju onödigt med tanke på att jag inte behöver åka förrän 12.45 imorgon.

Jag är så shopping sugen att jag spricker snart. Det finns så mycket jag vill ha just nu!
Men jag har ju aldrig tid för shopping.
Fast nästa vecka så ska vi ju åka till Kiel, då ska jag ju handla lite. Och sen kanske, men bara kanske, ska vi till Ullared på söndagen.
Det ser jag fram emot! Något som får dagarna att gå lite, liite fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar