Och lite annat också.

10 september 2009

What came first, the chicken or the dickhead?

Idag har det varit sommar, åtminstinde sådan sommar som det varit det här året.
Var duktig och städade mitt rum förut, kommer snart vara lika stökigt igen.
Sedan vek jag massa tvätt.
När jag var klar med det slog det mig vilken fin dag det var, om man ser till vädret. Så jag satte på mig ganska sommriga kläder, bara för att, och gick ut för att promenera. Och det blev allt en lång promenad. Var ute i en och en helv timme och gick närmare en mil. Så skönt!
Jag blev slutkörd, eftersom jag är så extremt klen.

Sedan blev det letande efter skolor. Det gick ju inte så bra, hittade bara dem som jag redan visste fanns. Jag vill ha fler alternativ. Men jag ska forstätta leta imorgon.

Efter lite små utbrott på min kära dator, på grund av att letandet inte gick så bra, så kom mamma och pappa hem och sa att de skulle till Karlstad. Och jag tackar ju inte nej till att få komma ut från huset direkt.
Så det blev en snabbvesit till elgiganten och Bergvik, och sedan hem igen. Men jag tackar ändå.

Nu vet jag inte riktigt vad som står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar