Och lite annat också.

18 september 2009

And one day we will die

Ikväll blev det lungt (så ovanligt)
Sitter och kan inte sluta lyssna på den underbara låten (se föregående inlägg), den gör mig nästan lycklig.
Härligt!

Det är kanske såhär det känns när saker börjar ordna sig i livet. Det skulle jag gilla. Mycket bra dag idag, har egentligen inte gjort något, men den har varit bra. Jag har varit glad.

Sydde ett linne förut, samma modell som det rosa. Älskar den modellen så grymt mycket alltså. Det kommer förmodligen finns många sådana i min garderob snart. Ska bara skaffa fram tyg som passar.
Det jag sydde idag var ett örngott från början. Det hade ju perfekt storlek. Fick dock använda lite av påslakanet i samma mönster till axelband eftersom det inte blev något tyg över från örngottet.

Imorgon blir det loppisrunda med mamma igen. Jag gillar att gå på loppis. Det är mysigt.
Ska leta efter mer tyger, mer påslakan och mer örngott.
Och mer kläder! Självklart mer kläder!

Till kvällen ska nog jag och Malin ut och göra Karlstad osäkert. (Och den här gången ska det bli av)
Skönt att komma ut lite igen, förhoppningsvis. Sist gick det ju inte så bra. Men det ska bli bättre imorgon!

Nu blir det någon film och kanske lite sömnad om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar